Friday 9 March 2012

Recommended Viewing: The Best Marigold Hotel

Oh, how we chuckled!
I went last night with an Indian friend to see this starstudded new film and we very much enjoyed it. Not the deepest of films, and many issues could have been explored in more depth, but it was still a very enjoyable film to watch. One reason for it not beeing deep enough might be that there are too many main characters and a 2-hour film simply wouldn't allow for it to delve deeper.
I particularly loved Maggie Smith, Judi Dench and Bill Nighy, but they are all great characters. I won't spoil it by telling you too much, but watch the trailer below.

Yes, it did make me want to go to India!

The trailer is here:


Go and see it!

6 comments:

  1. Gler meg til å se denne! Så intervju med Dev Patel på Graham Norton Show, deriblant traileren.
    Ha en fin helg, Mette.
    Klem :-)

    ReplyDelete
  2. Den har jeg lyst til å se!!

    God helg,
    klem :O)

    ReplyDelete
  3. Åååå den vil jeg se.... Må,sjekke om den kommer på kino her.

    God helg til deg og dine!

    ReplyDelete
  4. Hei!! Den vil jeg se!! men den har nok ikke kommet til Norge ennå!! God helg til deg!! AnneKari:-)

    ReplyDelete
  5. Tusen takk for filmtips!
    Ønsker deg en flott helg Mette!

    Klem Ingvild =]

    - Ser du har fått dobbel ordbekreftelse du også,
    noe som gjør det vanskelig å kommentere her for meg.
    Sliter sånn med å se bokstavene jeg!

    ReplyDelete
  6. Hei sveis, det er en film jeg bare vet at jeg kommer til å elske...tusen millioner takk for tipset, den må jeg leie når den kommer på dvd. Klem W

    ReplyDelete

Pinterest