Thursday 22 April 2010

Gadget!

http://www.containerstore.com/shop/giftWrapWonderland/stockingStuffers?productId=10023711

A friend of mine showed me this practical gadget I never knew I needed...

Actually, any gal will appreciate this handbag hook that you can bring with you to restaurants so that you don't have to set your bag on the floor. Handbags are often put down in many not so hygenic places (bathrooms come to mind...) and putting the handbag on the table is probably NOT a good idea. Not forgetting the safety aspect of knowing where your bag is when you are dining!

It might be more useful for smaller bags that you normally want to put on the table.

I am ordering one from needapresent.com
At £3.99 it's a cute and cheap idea for a nice little gift for a friend?

4 comments:

  1. Artig liten dings:-) Ante ikke at det eksisterte noe sånt, men sikkert kjekt å ha. Tror jeg må sjekke ut den nettsiden for flere tips:-)

    Ha en fin kveld!

    Klem

    ReplyDelete
  2. Kom tilfeldigvis innom,variert og kjekk blogg du har... fint at noen skriver om litt av hvert. Det finnes så mange blogger om barn, interiør og mat

    ReplyDelete
  3. Det var ju jättesmart! :-) Ha en fin fredag!! Kram Alexandra

    ReplyDelete
  4. Hei Mette!
    Artig dings, og takk igjen for besøk på bloggen min. Begynner å bli gøy det her jo. Ja, da var stua tatt da, hviler på ent arbeid vet du. I dag har jeg masa fælt. Gleder meg til å kose meg i helga.Og nyte våren, håper våren er kommet ordentelig til deg også. Beste tiden på året synes jeg. Håper du får en super helg.
    Stor klem fra Østfold.

    ReplyDelete

Pinterest