Monday 14 March 2011

Precious Moments



It feels a little unreal being back to normal life after a whirlwind of a weekend with lovely friends visiting from Norway. 
We have talked a lot, laughed a lot, walked a lot, planned a lot, shopped some, and not to forget eaten much and well.
Time flew too fast and we hope to see them again here soon.

We have also watched in horror the catastrophe in Japan the last few days unfold. Our heart goes out to all those affected.
It is a brutal reminder of how precious life is and the importance of  the slightly worn phrase
'to seize the day'
and to treasure family and friends.

3 comments:

  1. Ja, tragedien i Japan er så enorm at jeg klarer nesten ikke se mer på tv derfra....jeg griner og griner og klarer nesten ikke tenke på annet nå. Vi er så heldige som for tiden bor på en fredelig plett. Nå er alt fokus på Japan og de som kjemper for livet mot Gadaffis bombinger kommer nå helt i skyggen. Uanset, ha en kjempefin dag. Vi får revisoren og kjæresten på middag i kveld og jeg gleder meg til det.

    ReplyDelete
  2. Deilig med besøk hjemmefra. Nå vet jeg jo ikke hvor lenge du har bodd "ute" men uansett er det koselig med besøk! Man omgås også på en helt annen måte når man har overnattingsgjester. Det blir så trivelig og så mye mer "dyptgående" enn et vanlig middagsbesøk, bare.

    Ha en fin uke!

    ReplyDelete
  3. Huff ja, en tragedie som den i Japan setter ting i perspektiv! Minner oss på at vi må verdsette hvor godt vi har det..

    Høres ut som en flott helg hos dere, besøk av gode venner er gull verdt og stunder man ikke ville vært foruten!

    Nå skal jeg lese meg nedover, så masse interessant (straffer seg å være off-blogg 1 uke ;)

    Ha en skjønn dag!

    Klem fra Tove

    ReplyDelete

Pinterest