Wednesday 28 September 2011

Not Exactly Bread...


On the weekend I was on my way to buy Lavash bread for my in-laws in a part of town I don't often get a chance to look around in. Next door to the bread shop were two small antique shops and I couldn't stop myself from having a quick browse around...

These three old solid silver candlesticks came home with me...

I don't mind that one of them is missing a 'partner'.
I think mixing different sized candlesticks together is rather nice.

Oh, btw - I didn't forget to buy the bread!

:-)

8 comments:

  1. Hei Mette og takk for hyggelig hilsen;)
    Sannelig bra du fikk med deg disse, skikkelig flotte! Og som du sier, det gjør seg med forskjellige sammen.
    Godt dagens brød ble med hjem også:O)
    Ha en fin dag, klem fra meg;)

    ReplyDelete
  2. Jeg er veldig glad i slike sølv-lysestaker, men vanligvis er de jo alt for dyre til å kjøpe. Vi har fått et par stykker av svigermor og det gleder meg!

    ReplyDelete
  3. Lysestakene var flotte og det gjør jo ikke noe om de ikke er like....noen ganger er det bare sånn at de står der og roper om å bli med hjem....

    ReplyDelete
  4. Så flotte! Heldige deg som kuppet de. Synes bare det er sjarmerende når de er forskjellige.

    Ha en fin høstkveld!


    AW

    ReplyDelete
  5. Hei!! Så fine lysesaker!! Fint å finne sånne skatter!! AnneK:-)

    ReplyDelete
  6. Nicer when you put three togehter!!
    De ser kjempefine ut!!
    Klem♥

    ReplyDelete
  7. Kjempe fine! Og jeg er enig med deg i at å mikse forskjellige størrelser er bare enda finere!;)
    Takk for koselig hilsen Mette!
    Ha en finfin kveld.
    Klem fra meg

    ReplyDelete
  8. Så fine, da!! Så koselig med med kommentar inne hos meg. Jeg er på leiting etter et nytt leseprosjekt. Tips??

    ReplyDelete

Pinterest