Thursday 25 February 2010

Rugs

While I am on a Persian theme - anyone who knows me well, knows of my love for Persian rugs, either for the floor or for the wall (preferably silk for the walls). They are all beautiful works of art. This is our latest aquisition. This carpet is from Quom and in a style called ghab-ghabi depicting different gardens/flowers.

It would probably not be the colours I would have chosen had I bought it myself as I am not a big fan of brown , but I was very pleasantly surprised to see how well it goes with the wooden floor and I am so pleased with it.

2 comments:

  1. Hei Mette
    Tusen takk for koselig hilsen ♥ Navnet mitt legger jeg inn på et program som heter microsaft phot draw, det er et gammelt program, tror ikke det er å få tak i lengre. Flott det Persiske teppet, fargerikt, og herlig… Ønsker deg en fortsatt fin kveld. Klem fra Mette

    ReplyDelete
  2. Hei Mette,
    Takk for tipset og hilsen! Jeg far se om jeg finner en losning pa bildene nar jeg far tid...!

    Teppet ser faktisk mye mer fargerikt ut pa bildet - det er litt mer nedtonet i virkeligheten, men passer fint med hvite vegger og tregulv :-)

    Klem fra Mette

    ReplyDelete

Pinterest