Monday 7 February 2011

Hint of spring?



When I went to the garden centre on Saturday I had the intention of getting the pretty pearly blue flowers I showed on Saturday.
Well, needless to say, I walked away with a bit more...
;-)

They had this cute wrought iron plant stand on offer filled with pansies and daffodils already planted in the basket.
For £10 I just couldn't walk past!


Also this wrought iron wall basket was allowed to come home with me and I think I will spraypaint white before hanging it on a garden wall.
I can 'see' it filled with trailing lobelias in some months time, perhaps...

;-)

And three sets of colorful garden gloves!
They should be easy to find, I think!
Just hope the wind will ease off as I am itching to get started in the garden!

PS: The floor is arriving today!
We might FINALLY see the end of the project this week!!!

3 comments:

  1. Hei på deg, er det vår i England eller...jeg skal til London i slutten av mars, gleder meg som vanlig veldig. Skal spise på Jamies nye italienske og hos Gordon Ramsey, lunch der...men luksus skal det bli i allefall...ha en fin uke, klemmer fra Wilhelmine.

    ReplyDelete
  2. Disse blomstene får ihvertfall frem vår-følelsen:-)
    - her snør det idag..!
    Tusen takk for koselig kommentar - og gleder meg til å se rommet ferdig pusset opp:-D
    (følger med skjønner du..!)
    Ha en kos kveld,
    klem Hege.

    ReplyDelete
  3. Er det noe jeg savner her i Asia så er det VÅREN!!! Men i år blir jeg kanskje så heldig at jeg får være i Norge i slutten av april og begynnelsen av mai. Da skal jeg virkelig nyte våren.

    Nydelig liten oppsats for stemor (og andre sommerblomster senere). Det ser så utrolig koselig ut i ditt "engelske hjøre" :-)-

    ReplyDelete

Pinterest