Tuesday 22 November 2011

Tried and Tested: Breakfast Mix


In this wonderful world of blogs I find so much inspiration for all sorts of projects and suggestions.
The latest was from Fru Hermez (and possibly others that I have forgotten to mention - sorry!) for making my own breakfast mix. I normally have Oatibix, but I was getting bored with it.
So, I roamed the cupboards and filled up a one liter container with a random mix of
oats
raisins
chopped almonds
sunflower seeds and other various seeds
some puffed wheat
a couple of crumbled oatibix
a couple of teaspoons of cinnamon
and stirred well
I then added 
3 teaspoons of honey to 2 decilitre of warm water and poured over the mixture
The mixture was baked in the oven for 20 mins on 180 degrees.

Simple!

5 comments:

  1. Ja, dette er blitt favoritten min!
    Nydelig! =)

    ReplyDelete
  2. Ser at det er flere som skryter av hennnes frokost landing, jeg har ikke prøvd den. Fru Hermez og jeg er kollegaer, men nå slutter hun i januar, så da får jeg følge henne videre på Facebook og blogg. Kommer til å savne henne, hun er en energibunt....

    ReplyDelete
  3. Høres deilig ut. Når jeg er på hotell blander jeg alltid sånn fra gryn-baren, men er alt for dårlig på det hjemme. Takk for tips.

    ReplyDelete
  4. Ja lager en det selv så vet en jo at det blir bra og sunt.
    Klem

    ReplyDelete
  5. Hei!! Den blandingen skal jeg prøve å lage!! Takk for at du deler..... AnneK:-)

    ReplyDelete

Pinterest