Thursday 15 December 2011

Jamie Oliver - Christmas Lunch Treat


Every year my boss takes his closest colleagues out for Christmas lunch to show his appreciation for our work.

This year he took us to Jamie Oliver's restaurant.
I have been there before and very much looked forward to going again.
In preparation for this event I had only had a banana for breakfast so I was literally starving...
We all shared various lovely antipasti for starters
Then I had a lovely seabass for mains
and
Cheese board for dessert
Plus Jamie's gorgeous unusual mince pies made with filo pastry.
I am generally not a fan of mince pies, but these I wanna try to make myself!

What a treat!
No need for dinner tonight...

:-)

5 comments:

  1. Åh...heldige deg, der skulle jeg mer enn gjerne ha vært!! :O)
    Klem

    ReplyDelete
  2. Hørtes spennende ut. Koker han der selv fra tid til annen?

    ReplyDelete
  3. ÅÅÅÅ, nå lengter jeg tilbake til London, selv om vi bare var der for 1 uke siden, blir aldri lei av Jamies spisesteder jeg;) Ha en fin helg som kommer, klemmer fra Wilhelmine

    ReplyDelete
  4. Fru Tunheim: Ja, det hender visstnok at han stikker innom restaurantene sine. Men jeg har aldri sett ham der. Han har flere matprogrammer pa tv for tiden sa han nok en opptatt mann :-)

    ReplyDelete
  5. Hei, vi ser jo på Jamie av og til vi også. Ser han har noen nye program vi ikke har sett før.
    Men tilbake IGJEN til sylterullen min: Jeg tenkte det samme som deg at den kanskje var for mager. Jeg snakket med kokken på Meny da jeg kjøpte kjøttet, og det var sånt han laget rullene på MENY av selv, da han. Og jeg hadde svoren utenpå, men skar den av etter koking. Og så kom jeg på rett før jeg la meg at jeg måtte få tatt et bilde til bloggen. Så det ble mørket og gult av kjøkkenbenklyset.
    Tror mer gelantinpulver kunne hjulpet, og jeg kikket faktisk på pakken om det hadde gått ut på dato og at det var noe feil med det. (Det går jo nesten ikke, men prøvde å finne en unnskyldning :) Men jeg tror som du; vi må snurre hardere og presse mer. Tror også jeg fikk ventet litt lenger enn 20 minutter før jeg la den i press, så den var kanskje blitt for kald. Men dette skal vi nok prøve igjen, ja!
    God førjulshelg til deg og dine!

    ReplyDelete

Pinterest