Monday 10 January 2011

Most Viewed in 2010 and a Question

I find it fascinating reading the statistics on the blog - particularly seeing where my readers are coming from. Think we have covered most countries in the world soon...!

I also find it interesting seeing what people like to read about.
These are the entries that have had most visits in 2010
- seems baking related posts are the most popular:

- my spur of the moment dessert creation

- my run in with some finned friends

- a creative re-use project

- travel tips close to our flat in Edinburgh

- a simple cake which will definitely become a classic in our household

This blog was meant to be sort of a diary for our family for 2010 and has also become a place where I collect and share tips and recipes. I really enjoy this media and have learnt so much from reading other blogs - who knew there was such a wealth of generous inspiration 'out there'!?

So, as you see the blog continues.
;-)

To honor the original intention of making the blog a diary for 2010 I am on the lookout for a way to have it printed and bound.

Anybody got any good tips and experience with companies that print blogs?

7 comments:

  1. Ja den statistikken er morsom å følge med på. Særlig søkeordene som leder trafikk, kan tenke meg mange ikke finner akkurat det de var på utkikk etter noen ganger...

    Jeg har bestilt bloggen min i trykk herfra: http://blog2print.sharedbook.com/
    Har ikke mottatt den ennå, så jeg vet ikke neo om kvaliteten, men fikk tipset fra andre som var fornøyde.

    ReplyDelete
  2. Det var jo en idè, å priinte ut bloggen....det har jeg aldri tenkt på. Ellers så er det veldig kjekt å følge deg på bloggen din, du skriver så godt og interessant. Gledelig at du har tenkt å fortsette....

    ReplyDelete
  3. Lur ide egentlig. Jeg vet også om flere som har brukt Blog2print og vært kjempefornøyde.

    Koselig at du fortsetter å blogge - jeg liker bloggen din. :)

    ReplyDelete
  4. Hei

    http://www.drommenomeneplehage.com/ har printet ut bloggen sin, du kan jo høre med henne!

    Catje

    ReplyDelete
  5. Har tenkt litt selv at bloggen hadde vært kjekt å ha i bokhyllen - men tror det får bli med tanken foreløpig.. Vet hvitstil.com skrev ut bloggen sin i bokformat og var kjempefornøyd. Nå husker jeg ikke hvor hun ordnet dette.

    Du har bodd endel plasser du, jeg er foreløpig bare på 3. byen min - sambo på 4. Kjenner det skal bli godt med vår på østlandet i år:)

    *Klem*

    ReplyDelete
  6. Hei igjen. Jeg har nå sittet i sofaen og sett 3 DVD med Downton Abbey som jeg kjøpte på Amazon...fantastisk kostymedrama. Siste episode jeg har, sluttet med hageselskapet der det blei kunngjort at Storbritania er i krig med Tyskland. Vet du om det er siste episode som er laget, eller finnes det mer? Jeg vi ha mer,mer,mer.....

    ReplyDelete
  7. Etter som jeg forstar sa lages det i skrivende stund flere episoder av Downton Abbey!

    Hurra!!!

    ReplyDelete

Pinterest