Saturday 15 May 2010

Early morning glory!

Isn't it typical - when you CAN sleep, you CAN'T sleep...
I woke up at 6.30 am and was wide awake. The sun was shining so beautifully in the garden so I couldn't resist getting the camera out.
I love these quiet, still mornings before the day gets going.

However, I can assure you I didn't get up after all... I crawled back to bed and didn't wake up till The Professor brought me a cup of tea at 9.30!

Better get the day started now. Have a lovely weekend!

2 comments:

  1. Jeg er på hytta og i gaår stod jeg opp kl.06.30. Helt utrolig for meg å være, og som du sier: det var så vakkert og still. Før noenting begynte å bråke. Stille sjø og fjel som speilte seg i den. God helg til deg

    Ikke hver dag jeg står så tidlig opp

    ReplyDelete
  2. Morgenstund har gull i munn:-) Nydelige bilder fra hagen! Skulle ønske det så sånn ut i min hage....

    Klem

    ReplyDelete

Pinterest