Thursday 15 July 2010

"Freedom!"

I am back in Bloglandia after some days of silence.
To be honest, I am never so busy as when I am on my own...! Monday my former neighbour and a friend from Ireland came over for a simple dinner consisting of pizza and fruit salad. We hadn't seen eachother in months so it was lovely to catch up on their news.

The Ladies Who Dine gathered both on Tuesday and Wednesday  this week.
On Tuesday we had planned to go and see Shakespeare's "Love's Labours Lost" in the college garden, but the weather was not too inviting so we ended up with an indoor picnic at home instead. Lovely drinks and chats!


Last night was the opening of the new showroom of our friends in Crofthouse.
The Ladies Who Dine (who also do other things) came out in full force to sample the champagne and nibbles while we admired  Tom's own beautiful kitchen and bathroom ranges in both modern and traditional styles alongside floors, lights, tiles, architectural ironmongery and many other superb items for the home. I have a couple of projects for later in the year I want to discuss with him, so it was great to see his ideas come to life. He is so talented and creative.
It was also a good occassion to catch up with many people we hadn't seen in a long time!

Tomorrow all this "freedom" will come to an end when Our Boy is returning after 10 days scout camp in Wales.
I expect he will be tired, happy, dirty (!), and a bit tanned.
And I will be a very happy mamma who has missed him sooooo much! ;-)

I will get the pictures from our adventure in Edinburgh ready and post later!

6 comments:

  1. Deilig med litt alenetid:-) Høres ut som du har kost deg masse, men det blir nok godt å få sønnen i huset hjem igjen.

    Er innom for å ønske deg en riktig god sommer. Vi reiser nordover i morgen, og da blir det ikke tid til så mye blogging, men jeg kikker nok helt sikkert innom:-)

    Ha en fortsatt god sommer, og tusen takk for alle dine hyggelige og morsomme kommentarer!

    Klem

    ReplyDelete
  2. Oh, I can imagine how you look forward to seeing Your Boy!

    ReplyDelete
  3. Farlig å være alene, ser jeg. Får jo ikke tid til noe som helst :-)

    Kjekt å være tilbake til blogglandia også - pussig hvor avhengig man har gjort seg av en daglig dose med cyberspace...

    ReplyDelete
  4. Hei Mette! Ja for noen er ferien over og noen begynner. Håper dere får en super ferie. Må kose dere massee. Huff, gruer meg til mandag jeg vet du,men jeg har litt fri i August også, da blir det Egypt. Nyt hvert sekund av ferien!

    ReplyDelete
  5. Så herlig med alenetid, jeg har hatt en uke alene hjemme og har kost meg veldig. Mannen vært hjemme et par dager og vi har spist ute, ruslet på Aker Brygge og bare kost oss..

    Nå skal jeg reise på hytta og gleder meg stort til 20 dager der med snuppene mine :)

    Mannen skal være hjemme og beise hus..

    Høres ut som koselige innholdsrike dager hos deg.. Bare å nyte -og som du sier så kjempegodt når de er tilbake igjen.

    Ha koselige og gode sommerdager!

    Klem fra Tove

    ReplyDelete
  6. Ja, det gjør godt å ha litt tid for seg selv.
    Og det er også så innmari godt å se igjen barna når man har vært borte fra dem noen dager :)

    Enjoy summer!

    Klem

    ReplyDelete

Pinterest