Wednesday 2 March 2011

Gadget Love! And Bad Karma?


I have got a new IPhone 4 and I am in loooooove!

I always laughed a bit of the The Professor and Our Boy who are both serious gadget lovers, but I am proud to say I now have the swankiest phone in the house.
And I love it!
Still not figured out how to update the blog with it (think there is an app for that - does anybody know?), but managed to take a picture this morning of my breakfast (Oatibix with low fat cherry yogurt and fresh mango, for those who are interested ;-) - the bowl is from the lovely Swedish chain Indiska).

On the not so bright side, my computer is acting up and although Our Boy swears he is innocent..., it still needs to go to the shop for repair.
Me not like.

And to add to this, the dishwasher refuses to cooperate - lights are on, but no action as if 'nobody is home'. We didn't notice this until the machine was full, of course. So, back to good old fashioned washing up and waiting for a repair man.
To be honest, I wonder whether they will be able to repair it. We have had it for almost 6 years and that seems to be good going in our part of the country with all the hard water we have... BUT - I need it to work as we are expecting visitors in a weeks time and I am sure we want to do other things than doing dishes...!

The third thing that is not working in my house is the underfloor heating in the kitchen. It has actually been like this for a few months and it is bitterly cold to walk on the tiles. I have had an electrician giving it a 'glance', and he couldn't find anything wrong..., but I guess I need to have a longer consultation on this...

But isn't it funny how several things tend to go wrong at the same time???

9 comments:

  1. Gratulerer med ny telefon! Hvis den fungerer, klarer du deg uten oppvaskmaskin og andre trivialiteter;)

    ReplyDelete
  2. Grattis med ny telefon og lykke til med reparasjon. Det finnes vel knapt noe som er så kaldt som flisegulv uten varme, og så i England i tillegg da! Er vel egentlig overrasket over at de har kommet så langt som til varme gulv der borte :)

    Catje

    ReplyDelete
  3. Hei!! Typisk at alt skjer på en gang!! Utrolig kjedelig å ikke ha oppvaskmaskin..... Jeg har ikke satt meg inn i bligging på i-phone, men jeg elsker min litt gamle 3èr...... Ha en fin dag!!AnneK:-)

    ReplyDelete
  4. Hei, først og fremst, gratulerer med ny Iphone4. Jeg er helt betatt av min og elsker det leketøyet, så utrolig kuuuuuul....Appen jeg bruker til blogging er BlogPress. Jeg synes den fungerer fint og er lett å bruke. Lykke til og gratulerer igjen.

    ReplyDelete
  5. Lucky you :)
    Kos deg med den nye iphonen din...jeg har den gamle.

    Ha en flott dag !!

    ReplyDelete
  6. Gratulerer med ny Phone!
    Nye gadgets ER gøy :)
    Håper oppvaskmaskinen er oppe å går igjen fort fort fort!
    Hadde ikke klart meg en dag uten min :o

    KLEM

    ReplyDelete
  7. Oh, you are so lucky!!! I'm still using a cast-off I received 5 years ago!! Just as well, probably, as I'm online too much anyway ... and it is nice not to have deal with things immediately. I really like the bowl too ... funnily enough C & I were looking through the IKEA offerings today (after her appt with the surgeon about her thumb) and weren't too inspired. Even so, I did manage to spend way too much money ... :o) Enjoy the phone!

    ReplyDelete
  8. JEG OGSÅ! Fikk min iPhone i dag og har da i alle fall fått til å svare telefonen, sende sms og ta bilder. Det er jo en start, resten får komme etterhvert.
    Drit i vaskemaskin, du har jo iPhone, finnes det ikke en app der som kan do the dishes?

    ReplyDelete
  9. God morgen Mette, og velkommen til meg :-)
    La meg til hos deg også :-)
    Så du bor i England? Du har sikkert skjønt at min kjære kommer derfra, og vi reiser dit flere ganger i året. Han drar dit til onsdag faktisk, og skal besøke sønnen sin. Han bor i Saltburn by the sea, og min kjære kommer fra Redcar ;-)

    Vi har noen venner som bor i Sheepwash...du vet sikkert ikke hvor det er, hehe..Men det er altså en liiiten landsby en halvtimes tids kjøretur fra Newcastle. Og så har jeg noen flotte venner som bor i Morpeth. Ca samme avstand.. Elsker å dra dit! Var der i januar på jentetur, og det er jo aldri feil, hehe...
    Vi tenker på å ta oss en tur til Grasmere igjen, vært der?

    Kan jo skrive og skrive, men du skal få slippe, hehe. Igjen, velkommen hos meg, gleder meg til å følge deg!

    Klem fra Frøydis

    ReplyDelete

Pinterest