Friday 15 July 2011

Shhh...! Why is it so Quiet....?

The house is so quiet.
And it is tidy.
It is even tidy hours after I leave a room ...
I wonder why...?



Ah, yes - Our Boy is away in the Scottish Highlands with a group from school.


This hiking trip is for 126km and they are spending 10 days on it before they might be climbing the British Isle's highest mountain, Ben Nevis (1344 m to the summit). They are carrying all their equipment with them, so I am sure this is a trip that will build stamina!


I hope they don't meet too many of these guys...
nor the infamous Scottish midges!

I am sure they are having a great time and I admit it
- I miss him and can't wait to hear about the adventures!

Btw - just for the record - it probably isn't Our Boy making all the mess...
Nah, it is purely accidental that the mess happens when he is around!

;-)

PS: all pictures borrowed with courtesy of the world wide web




9 comments:

  1. 10 dagers tur i sånne omgivelser høres fantastisk ut, det gjelder bare å bære med seg det aller nødvendigste. Antar jeg hadde måttet klare meg uten Pepsi Max f,eks,

    ReplyDelete
  2. Ha ha, jeg hadde tenkt til å gjette riktig svar, før du fortalte at han var borte. For det merkes veldig godt når barna ikke er i hus. Da klarer man å holde det ryddig. Ha en fortsatt fin sommer - jeg er innom i ny og ne:)

    ReplyDelete
  3. Høres ut som en kjekk sommertur for The Boy.Etter min mening er det prisverdig at barna har lyst på fjellturer. Vi nordmenn tenker på det som "mot i brøstet, vett i panna og stål i ben og armer". Sunn og god sommeraktivitet. Vi drar hjem fra Mallorca i morgen tidlig og jeg kjenner at en uke er mer enn nok for meg med denne type ferie. Jeg tror nok det blir flere år til neste gang og det er 6 år siden sist, men det er jo veldig enkelt og greit da.

    Ønsker dere en fin fin sommer.

    ReplyDelete
  4. Det blir nok en flott opplevelse for han. Å vandre i naturen kan bringe mange sanser frem fra gjemte steder, og det er sundt og godt for både sjel og sinn.
    Klem fra Anne Karin

    ReplyDelete
  5. Hei!! Kos deg!! Så lenge barna har det bra der de er, kan man vel kose seg med litt "barnefri"?? God helg!! AnneK:-)

    ReplyDelete
  6. Høres ut som en super tur med venner :)

    Kjenner følelsen av å ha det ryddig når man er alene, jeg hadde aleneuke forrige uke og hadde strøkent hus :) Denne uka pusses det opp og er kaos, selv med bare meg og mannen hjemme. Ser heldigvis slutten på det og 3 rom unnagjort. Blir et år til neste gang :) ha ha..

    Håper du nyter deilige sommerdager og koser deg!

    Stor sommerklem fra Tove

    ReplyDelete
  7. Hei! Takk for hyggelig kommentar hos meg! Så bra, nå fant jeg jo deg! Her skal jeg følge med!

    Go' hælj!

    ReplyDelete
  8. Jeg syns også det er merkelig ryddig når barna ikke er hjemme noen dager...*ler*...slipper å tråkke på lego, playmobli og disse små-bilene!
    Barna har godt å komme seg litt ur i naturen...man får en ro over seg man ikke får i byen, syns jeg.

    Forsatt gor helg :O)

    ReplyDelete
  9. Så heldig han er. Det høres jo fantastisk ut. Men kan tenke meg dere savner han. Ha en fin kveld, klem fra Kine :-)

    ReplyDelete

Pinterest